Sportvereniging Herveld-Andelst

Sportieve prestaties en ontwikkeling
met plezier, respect en trots

Sportvereniging Herveld-Andelst streeft als kleine betrokken voetbalvereniging om sportief en maatschappelijk, binnen en buiten de regio een aanwinst te zijn

31 december 2014

Jaaroverzicht: Het was een mooi (half) jaar! Mooie jaarwisseling iedereen.. Tot 2015!

Even een keer niet teveel tekst. Even een overzicht van hoe goed het (half) jaar was. Het jaaroverzicht doen we dit jaar per half jaar omdat we pas zijn begonnen in augustus. Volgend jaar pakken we een heel jaar verslag. Voor nu. Ga er even voor zitten, scroll naar beneden en bekijk en lees de hoogtepunten van het jaar 2014. Gelukkig hebben we de foto’s nog ;-).. Veel plezier!

10603452_847462091954515_5961476361751837316_n

Op 13 augustus werd de schouw onder handen genomen door de activiteiten commissie. De Schouw is nog niet af maar er is een begin. In de toekomst word dit een Wall of Fame  voor leden van SVHA

Trainer2

Op 16 augustus maakt de club de aanstelling van de nieuwe hoofdtrainer bekend. De vertrokken Bertho van Neerbos wordt opgevolgd door Henk Stuivenberg. Henk tekent een contract van 1 jaar tot aan de zomer van 2015.

1551533_1513069468928853_5844098096251605946_n

De wedstrijd tussen SVHA 1 en Excelsior 1 op 23 augustus was wellicht niet zozeer een hoogtepunt. Het spel was niet best en er werd uiteindelijk gelijk gespeeld, maar symbolisch was dit een mooie aftrap van een goede samenwerking. Het contact tussen beide verenigingen gaat steeds beter en om nog maar is te benadrukken dat beide clubs elkaar respecteren zijn ze samen een A elftal begonnen en nam Excelsior een groot aandeel is het SVHA Kick-off weekend.

computer-man

Op 25 augustus een absoluut hoogtepunt te noemen is toch het online gaan van onze nieuwe website. Met veel nieuws, informatie en een duidelijke communicatie naar buiten als naar binnen is dit een absolute winst geweest voor de club.

20140825_223901_resized

Op 26 augustus de plaatsing van het TV scherm in de kantine. Hier zijn de uitslagen en nieuws op terug te vinden. Ook is er een mooie selectie aan fotos terug te vinden op het scherm.

oudsvha

Het kickoff weekend begon op 29 augustus met een wedstrijd tussen Oud SVHA en Oud Excelsior. Een wedstrijd die nu al legendarisch te noemen is want veel oud helden uit de omgeving stonden aan de aftrap. De wedstrijd werd gewonnen door SVHA.

mike

Op 3 september overhandigde we aan Mike een serie fotos van het eerste elftal. De spelers van het eerste ondertekende de fotos voor Mike zodat hij ze kon toevoegen aan zijn fotoalbum. Mike is een verzamelaar van mooie plaatjes bij voorkeur met handtekening.

10517687_1513069308928869_8515691457588486979_n

Op 5 september starten we met de dan nog onbekende rubriek ‘Maak kennis met’. De rubriek blijkt later enorm populair. Het begon allemaal bij Rogier Janssen. In middels hebben we daar Leon, Mark, Wilco, Rudie, Jordy, Veerle, Yosry, Harm, Ernst, Bart, Heino & Andre, Juan en Rebecca daaraan toegevoegd.

tijn nec

Op 8 september mocht Tijn Verwoert van de E1 op voetbalstage komen bij NEC Nijmegen. De jonge pupil slaagde er niet in om een vervolg af te dwingen maar bleef wel op de scoutinglijsten van NEC. Dit blijkt later te resulteren in een nieuwe stage bij hoofdklasser DOVO.

DSC_1093

Niet veel later op 22 september  blijkt ook Rowan Schuiling een stage bij NEC Nijmegen af te dwingen. De E1 speler weet wel een vervolg af te dwingen en staat op de dag van vandaag voor een spannende periode in Nijmegen. Rowan speelt echter nog wel voor SVHA. Er is nog niets definitief.

Selectie 1 (Medium)

Op 24 september worden de smoeltjes op internet gepresenteerd. Alle teamfoto’s komen online. Deze zijn hier terug te vinden.

DSCN4796

Op 29 september wint de nieuwe oogst van SVHA hun eerste wedstrijd. De mini’s zijn de allerjongste van de club.

HPIM1069

Nelson Konu krijgt een fiets van de club. De speler tegenwoordig woonachtig in Arnhem moest iedere keer komen lopen. Daarop besloten de heren van SVHA een bedrijfsfiets cadeau te doen aan Nelson.

Woensdag statistieken

Op 8 oktober noteren we al meer dan 3.000 unieke bezoekers op SVHA.nl. Wat een enorme prestatie!

DSC_2071 (Medium)

Op 11 oktober slagen er 16 jongens en meisjes in om de KNVB pupillenscheidsrechter cursus te behalen. Een goede prestatie!

20141109_142410

SVHA 1 wint op 11 november een belangrijke wedstrijd tegen sv Loo 1 waarmee het weg blijft van de onderste positie.

IMG-20141107-WA0004

Een nieuwe rubriek komt tot leven op 12 november. Maak een foto in SVHA kleuren voor een stadion, gebouw of bedrijf. Een mooi plaatje voor de website. Kleur de wereld groen! Hierna volgde al de Amsterdam Arena en de Goffert.

10401476_723817941046183_4868174689240987122_n

De knapste prestatie van dit jaar op 16 november 2014. De meiden A1 worden thuis kampioen tegen Eldenia. De SVHA meiden promoveren hiermee naar de hoofdklasse van het meidenvoetbal. Het hoogste podium wat er is.

IMG_5403 (Medium)

SVHA Zondag 3 word op 16 november door penalties uitgeschakeld bij Roda’28. De beslissende penalty word gemist door Leon Latta waarna er een mooi verslag ontstaat.

IMG_6693 (Medium)

SVHA E1 word op 23 november kampioen tegen Kesteren. De ploeg word kampioen in de 3e klasse met de aanwezigheid van Tijn en Rowan.

edwin bij de kapper (Medium)

Belofte maakt schuld op 23 november. Edwin van Brandenburg gaat kaal door het kampioenschap van de E1.

_DSC8552 (Medium)

Het gebeurd niet vaak dat een trainer 1 speler prijst. Vaak is het het collectief en het team, toch koos C1 trainer Rudie Doeze Jager om op 25 november een ode uit te brengen aan Jelmer van de Kolk.

IMG-20141206-WA0007

Na de wedstrijd tussen SVHA E1 en Excelsior E2 op 7 december deelt SVHA een blauwe kaart uit aan Excelsior. Een mooie bekroning van een half jaar al goede samenwerking. De blauwe kaart is een initiatief van de KNVB waar sportief voetbal word gestimuleerd. Excelsior is volgens ons  een uitstekend voorbeeld.

IMG-20141218-WA0013

Op 19 december verlengt Hoofdtrainer Henk Stuivenberg zijn contract bij SVHA. De hoofdtrainer tekent bij tot de zomer van 2016.

20141110_181959

Het bestuur geeft een open interview naar de club. Beleidsplannen, evaluaties en toekomstplannen. Lees het hele verslag hier.

1379010_542247999189328_566143471_n

Het meest gelezen bericht van 2014 is het bericht van Rebecca Stoffelen in de ‘Maak kennis met’ rubriek. Waar heel lang Veerle Schreuders aan kop ging in dezelfde rubriek heeft de jonge buitenspeler nu meer lezers getrokken. Het bericht werd al door 673 unieke lezers bekeken. Veerle Schreuders op 2 en het 3e meest gelezen bericht op SVHA is het kampioenschap van de meiden. De meiden heersen dus over SVHA.nl.

Woensdag statistieken

We zitten vandaag op 31 december 2014 op 8.072 unieke lezers op SVHA.nl. Een top prestatie!

svha-2014-144

Dit was het overzicht voor 2014. Aanstaande zondag is het houthakkersdag, bovenstaand ziet u de winnaars van 2014. Het jaaroverzicht van 2015 trappen we af met de winnaars van 2015, wie zal dat zijn? Voor nu een hele fijne jaarwisseling. Namens de redactie van SVHA danken wij jullie allemaal. Jullie maken door het lezen van de berichten en de goede feedback dit allemaal mogelijk en leuk om te blijven doen. Nogmaals dank, je bent een fantastisch publiek!